Gode oplevelser med Tandlæger

Her den anden dag fik jeg et brev om at min tandlæge desværre var lukket, drejet nøglen om man vil, og så var det jeg tænkte at jeg lige så godt kunne begynde at lede efter en rigtig god Tandlæge med det samme, da jeg alligevel i lang tid har haft lyst til at skifte….. Hvad gør man så… Google selvfølgelig🙂

Der gik ikke lang tid før jeg havde dannet mig et rimelig godt overblik over hvilke Tandlæger jeg kunne tænke mig at gå til i fremtiden. De er åbenbart de eneste i Det Danske land der formår at tjene utrolige mængder af penge uden at have den mindste idé om at deres ansigt udadtil (deres website) siger utrolig meget om klinikken. Hold da helt op hvor er der mange forfærdelige hjemmesider derude i den branche.

Nå men nu skal det jo ikke handle om web design det hele….
Jeg skulle til at starte med bare have en ganske almindelig Tandrensning, og det fandt jeg en virkelig god tandklinik til at udføre. Jeg ved ikke om det var hjemmesiden jeg faldt for, men klinikken levede op til den information der var skrevet, og så er klinikassistenterne bare såååå søøøde🙂

Jeg fik en utrolig god behandling hele vejen igennem, lige fra modtagelsen under selve tandrensningen, og efter denne.

Jeg er overbevist om at det er min tandklinik fremover, og så har jeg jo lige en  Plastfyldning jeg gerne vil have skiftet, og så lige til at slutte af med måske en tandblegning også.

Så hvis der er andre derude der leder efter en ny Tandlæge eller tandklinik kan jeg varmt anbefale Mine Tandlæger

Pas på tænderne derude🙂

Skriv et svar

